Helgen som kom och gick..

Helgen kom och gick fortare än vanligt. Jag märker att jag är trött när jag kommer hem från jobbet på fredagseftermiddagen. Jag är mer eller mindre aldrig trött och tvingar mig sova på kvällen känner att detta tär på mig, därav tröttheten. Men det var en bra helg. Räkfrossa med fina svärföräldrar i en stuga som mer eller mindre sjunger på sista reversen i vinden, lördag bestod av tjejmiddag till en älskad svägerska med fina vänner. Det var väldigt lättsamt och det dansades på inte mindre än 3 uteställen innan jag tog av mig mina fina svarta pumps med röd sula och traskade hemåt i natten.

På söndagen var det dags för husvisning. Underbara svärfar följde med som rådgivare. Han pratade glatt om barnrum och jag tänkte för mig själv : Du skulle bara veta!! Barnrum ska det absolut bli, var, när och hur står fortfarande skrivet i stjärnorna dock.

 

Denna veckan börjar jag träna. Mest för jag nu haft uppehåll i närmre TRE månader!! DÅLIGT! Sen vill jag verkligen gå ner lite i vikt. Jag är inte överviktig eller så men Pergotime behandlar inte min kropp snällt och sen första tabletten svaldes pekar vågen nästan 6 kilo mer. PHUU.. det ska gå ner igen. Tror även att kroppen blir mer mottaglig om den mår bra även på insidan såväl som utsidan.

 

 // En husletande, barnrums drömmande Mrs L

 


Kommentarer
Postat av: Finurlan

Jag håller till i Skåne! :) Såg att du efterfrågade...

2011-08-22 @ 22:31:12
URL: http://mittplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0