Min Klippa..

 F Är min klippa. Jag kan alltid hålla mig i honom när hela världen stormar. Han är allt för mig. Min man, min älskare och min bästa vän. Han vet allt om mig och det finns inga hemligheter mellan oss. Han läser av mina ansiktsuttryck och ögon. Igår när jag kom hem visste han direkt att något var fel. Jag berättade om samtalet till RMC. Han blev arg och besviken att man inte kan lita på vad folk säger. I morse ringde han i alla fall upp RMC och frågade vad som egentligen står i journalen. Då fick vi ett annat bud. 1 månads pergotime sen IVF. Ok igår var det 3 månaders pergotime och möjligtvis IVF? Kommunicerar dom på RMC överhuvudtaget?!

I vilket fall som helst är jag så tacksam och tackar högre makter för att jag får dela mitt liv med F. Om man nu någonsin ska gå igenom detta helvete med någon så ska man absolut göra det med någon som F.. Helt klart!Istället för att slita i sönder varann pga av alla utredningar, hormoner och ovisshet är vi närmre varann än någonsin. Trodde inte ens det kunde vara möjligt. Han bor ju redan i mitt hjärta.    

 

Jag mår fortfarande illa, fortfarande rosa i brallan, men brösten har i alla fall slutat ömma. Alltid nått.. Nu får jag väll bara vänta på att Fröken Röd ska komma så jag kan börja om med Pergo. Igen.

 

Det kommer bli en låååååååååååång höst…… Men jag som älskar hösten och vintern får väl se något positivt med det också. Grova strumpbyxor och odd molly koftor i ull är liksom min melodi. Yankee Candles och höstrusk gärna när dropparna smäller på försterbläcket.  

 

//Mrs L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0