Tillbaka i verkligheten..

Sommaruppehållet är slut och jag är tillbaka på jobb.
För RMC är också sommaruppehållet slut och jag ringde och kollade om vår remiss var skickad.
Det var den inte.. förstås. Varför ska saker vara lätt när det kan vara svårt?
Jag fick även veta att det är 4 månaders väntetid efter remissen är skickad. Jag tyckte det lät som en halv evighet med damen på andra sidan luren meddelade mig att det tydligen var KORT i jämförelse med Göteborg och STHLM.. jaha.. men för mig är det en världshistoria förlänge.

Mitt "sommarlov" kom lägligt! Jag behövde varva ner och andas. Det har blivit alldeles för många glas vin, för många sena nätter på dansgolven. Men jag behövde det!! För mycket pengar har spenderats och med facit i hand kunde vi åkt till Thailand i 2 veckor och ändå ha pengar över i jämförelse med vad vi gjort här. Då ska det ju dock sägas att en väldigt dyr kamera inhandlats till min fotointresserade F. Jag tappade ju hans favoritobjektiv i marken på midsommar. Försäkringsbolaget suger så det var lika bra att köpa ny.. Bra tröst för en ledsen själ, just då.

Har även upplevt vår första gravida vän.. Inte kul! och jag anser att jag förtjänar det mer. Får man verkligen vara så egoistisk så man säger så? Hon stoltserade att det "tog på första försöker".. Kul.. Förbannat jävla kul lilla du!!

Jag har haft ägglossning också! Det är det bästa.. För 7 dagar sen.

// Mrs L

Kommentarer
Postat av: Fröken Solstråle

Hej!!! Hittade precis hit förra gången du skrev kommentar tror jag att jag provade blogspot varpå jag inte hittade någon sida !

Ska bli spännande att följa er resa, vart bor ni?!?



Kramar och tack för ditt inlägg:)

2011-08-08 @ 18:13:31
URL: http://www.solensstralar.blogspot.com
Postat av: Mrs L

Hej fröken solstråle!! Jag finns i Malmö. Gissar att du finns uppåt landet du skrev om Falun? Eller har jag missuppfattat helt :-)? Kul att följas åt. Letar just efter IVF vänner som kan stötta varann. Kram

2011-08-08 @ 18:36:42
URL: http://inteutanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0