Att kämpa för allt jag har och är..

 
Lilla älskade syskon som ännu inte finns. 
Du skulle bara veta vad vi kämpar för dig. Hur varje steg nu känns som dom går med betong. Du har verkligen tagit din tid. Du har säkert ditt skäl till det. Du var säkert inte klar där du var. Men du ska veta, älskade lilla barn, älskade lilla syskon, att vi längtar efter dig mer än du någonsin anar. Att du kommer bli så älskad här. Att vi alltid kommer stå bakom dig, vägleda dig. Och göra dig stark. Du kommer få en pappa som altid skyndar hem för att vara just med dig och din syster. Som busar med dig även fast kostymen bli skrynklig eller får yougurtfläckar. Som läser godnattsagor och somnar med boken över huvudet, så du kan sova tryggt. Du kommer få en syster som lär dig rätt och fel, och du kommer säkert få många duster just med henne. Så som syskon har. Men hon kommer alltid skydda dig och älska dig. Hon är stark och det kommer du också bli. Och jag din mamma kommer ta ner månen för din lycka. Jag lovar dig att forma dig till en trygg individ. Jag lovar dig att låta dig gå din egen väg, men alltid stå bakom dig när du behöver mig. 
Jag lovar att älska dig, även när du tror att du hatar mig. Jag lovar att finnas hos dig när du behöver mig mest. 
Snälla älskade längtansbarn. Har vi inte längtat nog nu? 
 
All kärlek från din väntande familj!

Kommentarer
Postat av: kajsa.

Åh så fint skrivet!! <3

2014-05-09 @ 12:28:37
URL: http://www.labbstorken.wordpress.com
Postat av: kajsa.

Åh så fint skrivet!! <3

2014-05-09 @ 12:29:15
URL: http://www.labbstorken.wordpress.com
Postat av: emma

min längtan blir om möjligt ännu större när jag läser ditt inlägg. Vackert beskrivet ❤

2014-05-09 @ 15:28:13
URL: http://www.syskonjakt.wordpress.com
Postat av: Camilla

Så fint beskrivet! <3

2014-05-09 @ 16:29:05
Postat av: Evl

Så fint skrivet vännen! Det finns en anledning med allt och de vi väntar på kommer att vara värda all väntan och alla tårar. Snart snart <3!!
Puss

2014-05-09 @ 17:01:39
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Älskade vän, det kommer ske och det kommer vara värt det!

2014-05-09 @ 17:38:11
Postat av: Bortom längtan

Fint skrivet! Jag gick på akupunktur innan jag blev gravid med dottern, och den kvinnan kunde "se" på nåt sätt. Jag är i vanliga fall väldigt skeptiskt till sånt, men hon berättade att hon såg två barnsjälar vänta på oss. Kloka och tänkande barn (stämmer in på min tjej) som väntade på rätt tid att komma. Jag har inte kunnat släppa den bilden nu är vi väntar på att lilla syskonet ska bli till. Nånstans där ute finns det någon som väntar på att komma till oss. Stor kram och lycka till!

2014-05-09 @ 20:31:04
URL: http://bortomlangtan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0