Fredagskänsla i blodet..

Fredag.. en lite mer specielldag är t.ex tisdag. Nä men skämt och sido. Idag känns faktiskt inte världen så jävlig. Idag känner jag att allt kommer lösa sig. Idag kommer allt bli bra.

När jag kom hem från Yogan i går möttes jag av fantastiska F i dörren. Lyckan var total och ordningen återställd.

Och idag ska jag få träffa fasters älskling. Lilla B och hennes familj. Hennes ovillkorliga kärlek får mig alltid på gått humör. Att se henne så och skrika i fönstret när jag kommer ja äsklar dej för full hals räddar min dag varje gång. Jag hoppas att jag snart kan ge henne en kusin att leka med. Det är klart att hon ska ha det..

Så trevlig helg fina tjejer (gissar att det knappast finns några män som läser IVF bloggar, rätta mig gärna om jag har fel)

// Mrs L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0