Gräva efter guld..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Fantasin tryter och jag står fortfarande i den dumma startfållan och väntar på att få börja springa.

Ingen mens i sikte än. Kanske aningen rosa, men i ärlighetens namn så vet jag inte om det beror på att jag varit bokstavligt talat inne och grävt efter bevis. Jag hoppas att det är ljusrosa. För är det ljusrosa kan jag ha lite hopp över helgen.

 

CD 28. Ingen mens, inga menskänningar, lite rosa.. som förmodligen beror på att jag är dum nog att  kolla en gång i halvtimmen dom sista 3 dygnen.

 

Vi hoppas på bättre jaktlycka nästa vecka.

 

Till dess önskar jag er en underbar helg!

 

//Mrs L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0