Det blir fan aldrig bättre...

Jag är slut som artist! Mitt huvud hänger inte längre med och ett totalt jävla mörker har totalt tagit mig. I går sökte jag akut, jag ville mest veta om jag hade haft ägglossning och om jag fortfarande hade vätska bakom livmodern. Då säger den nya tjejen (gynekologen) ordagrant: När gjorde du cellprov sist? Berättade att det var ca 2 år sen och att jag är mycket noga med mina kontroller. Då säger hon att hon vill ta ett cellprov för att det ser ”konstigt” ut. Att jag är röd och lättblödande.

Nu är jag så fruktansvärt rädd så jag knappt kan andas. Jag har ett sånt enormt tryck  för bröstet och kan liksom inte fokusera.   Jag var ju hos världens bästa gynekolog för bara en månad sen. Jag har gjort säkert 10 vaginala ultraljud i år och han har aldrig sagt något om detta. Hon såg detta med blotta ögat att något var ”konstigt”. Jag är så otroligt orolig och rädd. Räcker det inte med infertilitet? När ska jag få andas ut, när i helvete ska jag få mitt liv tillbaks?

 

// En orolig, ledsen, arg Mrs L


Kommentarer
Postat av: Lina

Skumt att hon säger så när du gjort så många vul och då har det sett ok ut? Jag tror att den nya gyn helt enkelt är oerfaren och det märker man ju bara på ordvalet att uttrycka sig så klumpigt gör ju bara att man oroar sig. Jag hoppas att det inte är något allvarligt utan bara irriterat av någon ofarlig anledning.kram

2011-08-30 @ 17:56:17
URL: http://ensmulahopp.blogspot.com
Postat av: Finrulan

Du kan också bara ha en infektion... tex bakteril vaginos eller hur det nu stavas! Behöver inte betyda mer! Och jag har mailat dig... kram

2011-08-31 @ 09:57:01
URL: http://mittplus.blogg.se/
Postat av: ettvanligtliv

Konstigt, det känns ju som om din vanliga gyn ska ha sett något isåfall. Det är nog säkert ingenting farligt vännen men jag förstår att det är en jobbig väntan.



Kramar!

2011-08-31 @ 15:28:04
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0