5 år..

Idag har jag och fantastiska F varit tillsammans i 5 år. Jag vaknade av en kyss och ett grattis på 5 årsdagen. Jag svarade att jag älskar honom och att jag hoppas att vi äntligen får ta nästa steg i vårt förhållande. Vi hade en lång uppstart älskade F och jag. I 4 år gick vi som katter runt het gröt och trånade efter varann. När det väl var vi var vi så redo för varann. Efter 6 månader bodde vi ihop, efter 1,5 år friade mitt underverk, vi köpte större lägenhet, vi skaffade oss 2 kombi bilar. Töntigt nog likadana fast olika färger. En vit och en svart. Vi har rest till jordens alla hörn, vi har dansat nätterna igenom, vi har bråkat men framförallt har vi älskat.

Vi är så redo att bli föräldrar. Att få bli mamma och pappa. Jag hoppas, önskar och ber innerligt att det för bli så nu.

 

Jag är tacksam för F. Utan honom vet inte jag vem jag varit. Utan honom hade jag varit en sämre människa. Han är lugnet jag inte har, han är vattnet som släcker elden inom mig.

Jag hoppas och tror att jag är energin han sällan besitter och elden som ger honom värme. Vi kompletterar han och jag.

 

Nu väntar vi på vårt livs viktigaste beslut. Jag önskar att jag får ge dig ett positivt graviditetstest, jag önskar att jag får viska (ohh vem ska jag lura) SKRIKA: Du, älskade fantastiska F ska bli pappa!!

 

Det är den enda önskan jag har.

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Det både hoppas och tror jag att du får göra snart! Ni förtjänar det.

Kramar på er dag <3!

2011-12-01 @ 15:38:06
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Orättvisan.

Ooo, ett stort stort GRATTIS på 5-årsdagen! <3

2011-12-01 @ 17:20:24
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Heléne

Grattis till er!



Jag håller tummarna för att allt ska gå bra och för att du ska få göra precis det du beskriver.

2011-12-01 @ 20:57:06
URL: http://helenetroedsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0