Den längsta veckan i världshistorien..

Att denna veckan har krupit fram kan man kanske förstå. Jag har räknat sekunder, minuter, timmar. Nervositeten har gjort att jag somnat vid 22-tiden varje kväll, vilket kanske i för sig varit bra för då har jag inte kunnat styra mina tankar längre. Jag har tjatat hål i huvudet på mina älskade. Och jag har ringt ner RMC´s telefonlinje minst 5 gånger.

Nu närmar det sig verkligen och jag hoppas att några av mina små klarar det kritiska momentet att bli blastocyster. Om 26 timmar vet jag.  26 timmar, 1560 minuter, 93600 sekunder.. En evighet.

 

I kväll har jag i alla fall annat att tänka på. Jag ska ha tjejer hemma på middag. Det ska bli fantastiskt mysigt. F frågade igår om jag köpt vin. VIN!!! Nej det hade jag ju glömt. När man inte dricker vin själv längre hade jag totalt glömt att det faktiskt finns människor som gör det. Lugn tjejer! F kör in om bottleshop på vägen hem och räddar kvällen. Det ska i vilket fall bli väldigt mysigt att laga mat, skvallra och skratta. Det var enormt länge sen.

 

Vet inte om jag fått några biverkningar av Crinone. Jag inbillar mig att jag har lite vag mensvärk. Kan man få det? Brösten är klotrunda, stora och tunga, men dom ömmar inte. Magen är lite svullen fortfarande. Vet inte om det är äggplocket som spökar fortfarande?

 

Som så många gånger innan: Snälla fina tjejer. Håll tummarna, tårna.. ja, allt att detta går bra!

Tankekraft är starkare än vad man tror.

 

Trevlig helg på er finingar!

 

//Mrs L




Kommentarer
Postat av: Bortom längtan

Här hålls alla tummar och tår! Hoppas och tror att ni kommer att få tillbaka en jättefin blastocyt imorgon! Kram!

2011-12-02 @ 09:33:31
URL: http://bortomlangtan.blogspot.com
Postat av: K

Jag håller mest tummar och tår för mig själv men jag lovar att smyga in en tanke till dig också imorgon. :)

2011-12-02 @ 10:02:56
URL: http://ivantanpadej.blogg.se/
Postat av: Fröken A

Alla mina tankar hos dig det närmsta dygnet:) Jag tror att om du slappnar av, släpper tankarna för en kväll och bara myser med tjejerna så kommer kroppen belöna dig... Stoppa ner dina klotrunda tuttar i en liten dress och bara njut för en kväll. Jag tror definitivt att i tillstånd av njutning sker de största mirakeln... så lyd nu flickan min. Idag bestämmer jag :)

2011-12-02 @ 10:59:25
Postat av: ettvanligtliv

Förstår att det är nästintill olidligt! Men det kommer att gå så bra så :) Hoppas du kan slappna av ikväll. Du som älskar fredagar!



Jag fick nästan direkt mensvärkskänningar av Crinone. Brösten blev större och jag fick huvudvärk. Magen är ju som den är efter ett äggplock. Det sitter i länge, det gjorde det iallafall för mig.



Om du bara visste hur mycket jag håller tummarna för att det ska lyckas. Jag bara VET att det kommer att finnas fina blastocyster till er. Såklart det kommer att göra det! Tänk... snart ruvar du <3

Kramar i massor och överflöd <3<3!

2011-12-02 @ 11:15:25
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: villsågärnablimamma

Önskar er all lycka till!!!

2011-12-02 @ 20:41:33
URL: http://langtaneftervartbarn.blogspot.com
Postat av: pappa

Älskade dotter. Du bär nu på det embryo som skall bli ert första barn och vårt barnbarn. Vi håller alla tummar för att det skall gå bra. Jag vet att det kommer att gå bra.

älskar dig

2011-12-03 @ 12:21:32
URL: http://inteutanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0