Älskade barn som ännu inte finns

Jag vet att din själ finns där ute någonstans. Jag vet att du kommer till oss.. Inom tid. Jag vet inte varför du dröjer när du är så enormt efterlängtad.  Jag längtar ju så efter dig älskade barn.

Har du gått vilse eller fastnat på vägen? Finns det bilköer eller tågförseningar där du är nu?

Om du bara kommer till mig lovar jag dig att du blir mitt och din pappas allt.
Så jag har några löften till dig älskade barn som ännu inte finns, så du ska skynda dig att finnas..

 

Jag lovar att ge dig din älsklingsmat minst 3 gånger i veckan, jag lovar att följa dig hand i hand till skolan varje dag, jag lovar att somna brevid dig när du är rädd för mörkret, jag lovar att badda din panna när du är sjuk, jag lovar att vi ska bada mycket på somrarna och jag lovar att aldrig pressa dig att äta sill på julafton. Jag lovar att lära dig cykla. Jag lovar att aldrig va pinsam på föräldrarmötena..

Jag lovar att överösa dig med kärlek. Jag lovar att sätta dig först älskade barn. Jag lovar att vi ska bygga kojor under soffbordet och jag lovar att busa mycket. Och när du blir stor lovar jag dig att läsa läxor med dig även fast dom är svåra och mamma egentligen inte förstår. Jag lovar att visa dig världen och ge dig en trygg grund att stå på. Jag lovar att följa dig genom livet.

 

För jag och din blivande pappa kämpar så ska du veta. Du är värd väntan älskade barn, Men vi är otåliga och vill känna dig sparka i min mage. Vi vill träffa dig vårt fina mirakel..

Du är ett mirakel som inte blivit än. För jag vet att du kommer älskade barn. vårt mirakel. Och du ska veta hur mycket vi väntade på dig, hur vi längtade och bad att du snart ska vara här hos oss.

 

Älskade barn som ännu inte finns, snälla kom till oss nu. Vi saknar dig så.

 

Vi ses snart du och jag! Vi väntar på dig..


Kommentarer
Postat av: Fröken S

Detta är det finaste och vackraste jag någonsin läst älskade L!

Jag vet att det kommer vara er tur snart, ni är så ämnade för att vara mamma och pappa till ett mirakel. Du och fina F kommer vara dom bästa föräldrarna! Puss

2011-10-05 @ 16:59:31
Postat av: villsågärnablimamma

Superfint...



Vet precis hur du känner det..

2011-10-05 @ 17:43:16
URL: http://langtaneftervartbarn.blogspot.com/
Postat av: ettvanligtliv

Vad jag grät när jag läste detta. Ni kommer att bli jättefina föräldrar. Hoppas och tror att ert mirakel kommer snart.

Kramar i massor!

2011-10-05 @ 20:57:25
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Orättvisan.

Så fint! <3



Läste lite längre ned på sidan att de sagt på RMC att det är fyra månaders väntetid (kanske tre, två). När jag tyckte att vi fått vänta för länge ringde jag patientnämnden (tror jag det var) och åberopade vårdgarantin, bara några dagar senare kom kallelsen med första mötena inbokade!



Och du, det är jättebra statistik på manlig faktor! ;)



KRAM!

2011-10-05 @ 21:05:42
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0