Menssnack… igen…

Mensen tog slut innan den började. Kan inte säga att jag sett något färskt blod alls. Lite ljusrött, lite brunt ingen mensvärk och absolut inga tamponger.

Undrar varför? Jag brukar i alla fall få någon form av blödning! Jag vet ju att jag fått ägglossning så någon form av slemhinna bör ju blöda ut. Eller var tar den annars vägen?

Jaja.. denna gången bryr jag mig inte fullt lika mycket om menssymptom som jag brukar göra. Nu är detta upp till någon annan. Det är ganska galet att man ska förlita sig på andra människor för att få barn. Det borde ju vara en högst privat sak mellan F och mig.

 

Helgen ska spenderas i huvudstaden. Ska backa upp företaget på Chokladfestivalen. Det är jätte kul samtidigt som jag vet att det är så stressigt att man inte ens hinner sitta ner, än mindre äta lunch.

Jag och kollegan bor mitt på Stureplan men jag kommer väl inte ens orka titta ut igenom fönstret från hotellet. Hade varit väldigt kul att dansa en sväng om med underbara A när man ändå är uppe. Men det får bli en annan gång.

 

Trevlig helg finingar!

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: A

Jooooo du hinner visst dansa en sväng :) Vi ska vara hos mig och sen ut och då har du mkt nära hem sedan till hotellet...!! Lova att höra av dig om du vill/kan/hinner ses. Älskar tanken på att ha dig här uppe oavsett. KRAM

2011-10-14 @ 13:35:05
Postat av: Josefin

Kikade in här, ska bli roligt att följa er resa. Som jag skrev innan, håller fingrar och tår för att det ska bli bra! Vi skrivs på FB... KRAM

2011-10-16 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0