Patientskola..

Igår kl 14,30 infann jag och en aningen snorig och hostig F oss på RMC´s aula. Och himmel vad folk där var! Det var säkert 25 par som stod och väntade. Den stora åldersgruppen var nog 27-32 men där var även ett par som inte såg en dag äldre ut än 20. Några äldre fanns där också men i det hela var jag ganska förvånad att det ändå var så ”ungt”.

Sköterskan hette Anna och var väldigt mysig och sympatisk. Hon sa ju inget jag inte visste och jag såg tjejerna nicka instämmande åt henne. Om jag ska vara ärlig känns det nästan som om denna träffen är till för killarna. Jag tror det är naturligt att dom inte är lika insatta som oss tjejer. Det känns skönt att få komma igång. Det känns som man har gjort något utöver den förbannade utredningen som står mig upp i halsen just nu. Det känns som vi är på väg..

Kvällen tillbringades med akupunktur. Jag har ju bestämt mig för att testa det. Det kommer dock bli en dyr historia så jag vet faktiskt inte om jag ska fullfölja det. Nu ska man tydligen göra det 1 gång i vecka och det är 500.- i veckan. Ju närmare man kommer ju mer ska man göra och sista veckorna skulle man göra det MINST 2 gånger i veckan. Detta innefattar en totalkostnad på mellan 8-10 tusen kronor. Jag vet inte om det är värt det. Men samtidigt vet jag inte om jag vågar chansa.. Jag har ju hört att det ska vara så bra. Vad hade ni gjort?

 

Föresten!! Skånetjejer!! Ni glömmer väl inte Barnlängtans öppna hus kl 13,30 nu på söndag. Ystadvägen 53 (studiefrämjandet). Kom dit!!

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen, Jag vet en man som gör Zonterapi och kallas "Dr Baby" då han hjälpt många barnlösa bli gravida. Han har jobbat med detta i många, många år. Han är inte dyr och jag ska själv kontakta honom. Jag tror på akupunktur men jag tycker att 8-10 tusen är att ta i. Hör av dig om du vill ha mer info om "Dr Baby".

Kram Anna

Postat av: ettvanligtliv

Så upplevde jag det med. Som något för männen.

Vad skönt att ert första delmål är avklarat. Du ska se att helt plötsligt går det jättefort!

Kramar <3

2011-10-19 @ 22:28:29
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Anna: Är det han i Landskrona du pratar om som dr baby? Var själv hos en i Staffanstorp och fick zonterapi + homeopatmedicin.Enligt henne så gjorde hon samma sak som han i Landskrona. Jag vet inte om det var zonterapin som gjorde att jag faktiskt blev gravid, men sen ville det sig inte. Homeopatmed ger jag dock inte mkt för tyvärr.

2011-10-21 @ 16:39:58
URL: http://ensmulahopp.blogspot.com
Postat av: Miss S

Jag gick till en akupunktör, och hon satte nålar på mig en gång. Sen fick jag köpa tabletter, som var ungefär som en lite dos akupunktur varje gång. Betydligt billigare än att betala 400-500 kr i veckan. Jag käkade tabletterna båda gångerna jag blev gravid... :-)

Kram

2011-10-22 @ 11:17:04
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0