Så bra det blev trots allt..

Helgen blev så mycket bättre än jag någonsin kunde tänka mig. Trots att vi var så många var verkligen stämningen på topp. Både jag och underbara F har samlat energi. Vi har sovit länge, ätit god mat, tittat på serier på datorn, tränat och skrattat.

Dessutom har vi nu släppt nyheten till F´s föräldrar. Och reaktionen blev så bra. Svärmor började gråta för hon blev så lycklig, F´s bror tyckte inte alls att detta var något märkligt. Så nu är jag lugn i att alla vet. Det är väldigt skönt!

 

Jag längtar tills onsdag. Jag har räknat och om jag får det långa protokollet så hoppas jag att jag får börja redan på fredag. Om dom inte vill att jag ska vänta tills nästa mens förstås. Men jag hoppas så att få sätta igång. Jag är laddad till tänderna och redo för kamp.

 

//Mrs L

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till vännen <3

Postat av: ettvanligtliv

Vad skönt att ni berättat och att de förstod och stöttar er så väl :) Det är skönt när man slipper känna sig ensammast i universum och samtidigt smyga med att man mår dåligt.



Tänk, nu är det snart igång!! :D Längtar med er <3

Kramar!

2011-10-31 @ 16:46:40
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0