Sista inlägget för denna veckan..

Jag brister just nu i fantasin vad jag ska skriva här. Jag väntar och väntar. I dag är det bara en vecka till första läkarbesöket och jag har nog aldrig längtat så mycket efter något i hela mitt liv.  Men väntan är jobbig och jag läser om mina fina ivf-medsystrar som ruvar eller rent ut sagt blivit gravida. Jag vill så gärna vara där dom är. Väntan är absolut värst. Det tror jag alla Ivf-smedsystrar kan hålla med om? Väntan är obarmhärtig, kall och besinningslös. Och drabbar utan att selektera.

 

Igår var jag ute och åt med min älskade mamma. Hon fyller år på fredag och jag är tyvärr inte hemma då, så för att kompensera det bjöd jag mamma på karibisk restaurang. Vi hade det jätte mysigt. Mamma är klok och i min mening en guru i vetenskapen om livet. Jag lyssnar mycket på henne. Igår var det dock hon som satt och lyssnade på mig. Jag berättade hela IVF processen och hon tyckte det var jätte intressant och frågade mycket.  Jag är innerligt glad att mamma och pappa vet. Att dom är med på detta tåget och inte bara står utanför och ser på.

 

Ikväll ska jag passa fasters käraste älskling. Lilla B! Vi ska äta makaroner och falukorv och piggelinglass. Sen hade hon tydligen efterfrågat Fröken S också. Underbara unge!

 

I morgon drar konvojen till Hamburg. 34 personer släkt och vänner. Kan väl bara säga intressant. Mycket intressant!

Men mycket ska avhandlas dessa fyra dagar. Tipanyaki middag, Italiensk pråmbåt, svärfars 60årsfest, spa, golf, shopping, båtmässa. Hur ska man hinna allt det? Jag som varken är intresserad av golf eller dumma båtmässor får väl ägna mig åt annat. Hur som helst så säger jag trevlig helg redan nu.

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Finurlan

Ha det så trevligt! :)

2011-10-26 @ 17:58:08
Postat av: Anna

Trevlig helg och ha en underbar resa!

2011-10-26 @ 21:00:59
URL: http://minlangtanefterdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0