Vem är ni finingar?

Jag har knappt haft med blogg i 3 månader. Jag har kommit att älska att skriva mina tankar och sätta funderingar och frustration på pränt. Jag läser många IVF bloggande tjejer och följer deras kamp slaviskt. Vi är samma och ror samma båt mot samma sikte. Det är fantastiskt det där. Kämparglöden jag ser. När något går i mot så tröstas det och när något går bra så hejas det.  Sorgen och glädjen är äkta, det är faktiskt livs levande människor som sitter bakom datorskärmen och skriver. Det ska aldrig glömmas!

På 3 månader har jag en stadig ström av ca 50 läsare per dag. Hos mig är det en miljon och jag är tacksam för alla som följer min resa mot en stor otymplig mage, barnvagn och ro i själen.

 

Men vem är ni? Självklart behöver ni inte skriva namn. Anonymitet är en självklarhet i bloggarnas värld. Men har ni någon egen blogg? Kanske var ni kommer ifrån och om ni själv är väldigt OFRIVILLIGT barnlösa? Jag vill ju även följa er kamp.

Lämna en liten kommentar så stillas min nyfikenhet litegrann..

 

All kärlek tjejer.

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Min längtan

Jag är en av de femtio. Varje dag, ibland flera gånger varje dag, tittar jag in hos dig för att följa din fina blogg.



Jag är en kvinna som närmar mig 30 år, som tillsammans med min sambo påbörjat resan mot vår familj.

Med oss har vi sambons barn sedan tidigare, som inte alltid gör det så där helt plätt lätt.

Min blogg handlar om min längtan till att få bli mamma, en riktig familj.



Kram!

2011-10-06 @ 12:25:20
URL: http://minlangtan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej,

Jag är också en av dessa, väldigt ofrivilligt barnlösa som läser din blogg. Har själv nyss börjat "rensa tankarna" på nätet så jag är helt ny på det där med blogg men det känns skönt att skriva! Jag är drygt 30 och jag och min sambo har kämpat i ett år. Tre missafll så det är en liten annan problematik än andra som inte blir gravida. I mitt fall är jag rädd att om vi inte klarar detta så finns det ingen hjälp. Inget IVF kan "fastna bättre i min kropp" så det är ingen väg för oss. Vi måste klara detta på egen hand vilket är jobbigt på sitt sätt.



Tack för en bra blogg!

2011-10-06 @ 13:55:11
URL: http://ochsenkommerfamilj.blogspot.com/
Postat av: JS

Hej,



Jag är också en av dessa ofrivilligt barnlösa som följer din blogg. Jag är 26 år och har tillsammans med min man kämpat i ca två år. Vi har börjat vår första IVF resa med spray och spruta och ska förhoppningsvis göra det första försöket v. 42, många tankar snurrar i huvudet. Har ingen egen blogg än men tycker det känns bra att läsa andras tankar då man ofta känner igen sig i dem.

Kram

2011-10-07 @ 17:24:27
Postat av: anna

Jag läser din blogg varje dag.

2011-10-08 @ 16:55:28
URL: http://minlangtanefterdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0