Beställt vagn.. och just det ja..

Ännu en vecka har förflutit och vi har gått in i vecka 23. Jag känner Bubblan mer och mer och jag älskar varje rörelse så mycket att jag håller på att spricka. Jag har galet svårt att ta in att jag har en bebis i magen och att jag kommer bli mamma och 17 veckor. Jag får liksom inte in det. Det känns som en dröm och att någon när som helst ska komma och väcka mig. Väck mig aldrig, för trots min enorma rädsla och oro har jag aldrig varit så lycklig som nu. Jag älskar att se min växande mage, och har sällan känt mig så vacker. Detta trots sjukt torr hud och galet stripigt hår. Vad hände där? Det är aldrig saker jag råkat ut för innan.

 

Men det sägs att om man bär på en dotter så stjäl hon ens skönhet i 9 månader. Det får hon göra min lilla Bubblan. Bara hon stannar hos mig mitt älskade lilla hjärta. Och just det ja.. Det är en tjej som bor i magen. Eller till 95% en tjej i magen som barnmorskan sa. Tydligen ger dom aldrig 100% när det är en tjej, men barnmorskan hade tydligen aldrig haft fel innan så jag tror inte hon har det nu heller.

 

Igår köpte vi vagn och babyskydd. Det blev en Bugaboo Cameleon med silvrigt chassi, mörkgrå botten och benvit suflett. Dessutom har jag fått tag i Missoni limited edition suflett och filt också. Bubblan kommer att färdas kungligt. Baby skyddet blev en Be safe.

 

Det kändes jätte konstigt att köpa vagnen. Det känns så tidigt samtidigt som jag förstår att det måste göras med leveranstid och så. Men ändå. Mitt hjärta rusade och paniken slog till.. Som vanligt!



Bubblans vrålåk!!

Trevlig helg till er fina tjejer! Och särskilld trevlig helg till alla fina Sundsvalls tjejer som har bloggträff i helgen! Jag önskar verkligen att jag kunde vara där.

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Fröken S

Hurra hurra hurra! Bubblans vagn är rena rolls roycen! Men det är väl självklart, vad skulle det annars vara?

Längtar så mycket efter världens finaste lilla tjej som du har i magen! Puss puss till dig och Bubblan

2012-04-20 @ 10:39:37
Postat av: Fröken solstråle

Åh så mysigt:) det är lite lätt härligt att beställa vagn;)

Hoppas ni har haft och får ett fint avslut på helgen!!!



Kramar

2012-04-22 @ 07:53:03
URL: http://www.solensstralar.blogspot.com
Postat av: Lollo

En liten tjej!! Bubblan alltså:)

Själv har jag gått in i vecka 14 och vågar för varje dag tro och hoppas lite mer:) stor kram!

2012-04-23 @ 09:08:13
Postat av: Fröken A

Klart lilltjejen ska åka kungligt! Hon är redan min favoritbebis :)

2012-04-24 @ 14:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0