RUL...

1..2..3.. Andas...

Rul:et i morse gick bra. Bra i bemärkelse att vi fick veta att det var en ytters fin och helt normal bebis som låg och slog och sparkade i magen.
Anledningen till att jag inte känner ett skvatt är att min moderkaka ligger i framvägg. Typiskt! Jag som gärna vill känna allt. Bubblan visade att den brås på mamma och envisheten är redan nu stor. Vägrade att vända på sif hur mycket barnmorskan än puffade och puttade. Bubblan räckte till och med tunga som någon sorts markering att nu få ni faktiskt sluta. Men barn morskan stod på sig och till slut vände den sig.
Jag är lycklig och rörd. Lugnare och kan andas djupare.

Vi fick även veta om könet på Bubblan! Inte för det spelar någon roll alls, men det är ändå kul att veta.
Vad det är som gömmer sig i magen får vara en hemlis ett tag till. Vi ska bara njuta av det lite själv först. Men jag kan säga så här till en speciell vän. Lise. Du hade rätt!

Trevlig helg till er alla fina underbaringar!!

Nu ska bloggen förhoppningsvis bli mer positiv. Va fasiken, vi kanske till och med kan slänga in ett gäng "normala" inlägg.

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Lise

Åh jag visste det!! :) fina underbara Bubblan <3

Grattis till ett lyckat RUL! Det är stort!!

Kramar!!

2012-03-30 @ 13:57:26
Postat av: Lollo

Grattis! Vad skönt! Jag är ju bara lite nyfiken på om det är en liten killbubbla eller tjejbubbla...:)

2012-03-31 @ 01:30:40
Postat av: Miss S

Grattis till lyckat rul! Vad härligt! Jag hade också moderkakan i framvägg och kände inte sparkar förrän v 24! Så det kan nog ta några veckor till. Men det är värt att vänta på!

Kram

2012-03-31 @ 09:57:26
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se
Postat av: Villsågärnablimamma

GRATTIS till lyckat RUL! Ser fram emot att höra vad det är du bär på! :)



Nu tror jag också ni kommer kunna slappna av lite mer och börja njuta, det gjorde jag efter RUL! :)



Postat av: Linnea.

Grattis till lyckat RUL! Hoppas du kan njuta mer nu! Jag hade också moderkakan i framvägg, såå fuskigt för det verkar som att man känner så mycket mindre än de som inte har det, hela graviditeten. Men men, å andra sidan kan man bara skylla på det inför sig själv när man börjar nojja!



Kramar!

2012-04-09 @ 22:17:07
URL: http://www.linneabatsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0