Hur fan hamnade jag här igen?

Jag får ingen luft. Det känns som om jag håller på att kvävas och jag mår så extremt illa. Det var snack om polyper, nya utredningar och Gud vet vad. Jag grät för första gången på RMC. Det var ju liksom "mitt place" hur märkligt det än kan tyckas. Nya väntetider, nya utmaningar.
Saken blev inte bättre av att en nära vän sa " ja men, det gick ju så lätt förra gången".
Det var en ny doktor. Doktor E. Han var himla snäll. Men jag saknar Leif.. Och Matilda. Dom var ju mina trygga änglar.
Jag har låst in mig i sovrummet. Lilla A ska inte se sin mamma gråta så här. F har absolut kvällstjänstgöring här hemma i kväll.

Jag är.. Totalt slut som artist.

Nya tag! För om universum tror att jag tänker ge upp så lätt så tror dom fel. Jag är en krigare! Och jag kommer slåss tills jag stupar.


Kommentarer
Postat av: Evl

Åh vännen... Jag är så ledsen! Förstår att det känns absolut fruktansvärt just nu. Tänker på dig och skickar en massa ork. Fina fina vän <3

2013-10-08 @ 22:36:53
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Finns här varje dag ❤️

2013-10-09 @ 22:50:33
Postat av: Lollo

Gud så jobbigt ! Tänker på dig massa.. Och sänder styrkekramar!

2013-10-10 @ 12:10:34
Postat av: Fröken solstråle

Kan bara skicka massa kramar och tycka att det är lika fördjävligt jag, klart ni inte ska ge er, klart ni ska ha mirakel nr 2!
Det förtjänar vi allihop så det så !

Kärlek i massor

2013-10-12 @ 22:13:53
URL: http://www.solensstralar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0