När lyckan tar över väntan en stund..

Idag vaknade jag efter en väldigt kort natt av ett av dom bästa smsen någonsin.

Min älskade längtanssyster är gravid! Och jag fick beviset på att det finns magi kvar i världen..

Jag kan inte tänka mig en endaste människa som förtjänar detta mer än just henne. Och i mitt inre inföll sig ett lugn som jag saknat länge. Hon ska bli mamma igen och hennes dotter ska bli storasyster. Det räcker som lycka för mig långt framöver.

Förstår du älskade vän, hur glad jag är för att just du får uppleva detta igen?

 
Njut, älskade, Njut! Snart är vi båda där...
 

Kommentarer
Postat av: Evl

Du är så himla fantastiskt <3 jag är glad att du känner ett lugn i kroppen. Snart är det din tur att skicka ett sms till mig och då ska jag njuta fullt ut! Vi följs ju alltid åt så snart snart är det dags för er. För oss är det ni som mest förtjänar att få bli gravida igen <3!!
Puss och kram!

2014-05-31 @ 20:19:49
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Annica

Och jag vet inte alls vem du är men tårarna kommer på mig också. =)

2014-06-03 @ 12:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0