Sömnlös natt..

Kl 01.30 vaknade jag av att en alien försökte vända min livmoder in och ut. Smått överdrivet men det var verkligen så det kändes som.
Jag fick in på toa för att inte väcka fina F som sov. smärtan eskalerade och jag kunde varken stå eller ligga ner. Det enda som kändes bra var att stå på alla fyra. Enormt smickrande ställning faktiskt.. hmm..
Vad kan det vara? Mensvärk gone bad?
Jag har iallafall fått en akuttid kl 11,20 idag till min gyn. Men med tanke på att jag efter x antal år känner honom ganska väl så är jag nästan säker på vad han kommer säga..

Sen är det svårt att räkna ut när man ska ta pergotime när blödningarna "hattar" så fram och tillbaka.. Lite en dag, en timme nästa, galen smärta och rent blod 2 timmar en natt och i morse ingeting.. Hur i helskotta räknar man då?

// En ganska så trött och sliten Mrs L som har seriös nedräkning till semestern på Lördag.(typ 32 arbetstimmar kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0