Tillbaka från storstaden..

Första bröllopsdagen är nu förbi. Bomullsbröllop.
Vi har haft en underbar vistelse i vår vackra huvudstad.
F hade fixat lyxigt hotell med svit, spa behandlingar och en fantastisk Svensk Tenn väska. Saker jag hade tyckt betytt allt för bara ett år sen. Nu är inte materiella ting så viktiga längre. Ett annat perspektiv spelas upp. Barn är viktigt, familj är viktigt.
I fredags när vi kom upp blödde jag lite rosa och sen när jag varknade i söndags lite mer rött. Allt försvann väldigt fort och nu undrar jag om det var mens, mellanblödning eller något annat.. Varför kan inte bara kroppen säga vad det är? Nu har du mens, nu har du mellanblödning.. Livet hade varit enklare då och man hade inte behövt oroa sig så mycket. Det är nu 11 dagar sen jag hade ägglossning och i och med att det var min första Pergotime kur vet jag inte hur min cykel blir.
Hoppet är dock inte borta. Det kanske var en nidblödning? Jag vet hur liten chansen är, men chansen finns ju!

all kärlek/ Mrs L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0