Älskade barn som ännu inte finns..

Älskade barn som ännu inte finns, var är du? Var tar du vägen? Har du packat väskorna och gör dig redo att komma till oss? Jag hoppas att du vet hur efterlängtad du är. Hur jag längtar efter dig.

Vi börjar snart vår väg mot dig. Vi har väntat så länge på att få gå dig tillmötes. Du ska veta att du är älskad redan nu. Din ”moster S” har köpt din mamma en maskot, med stränga instruktioner att den är din när du väl är här. En Mus. En egen busmus. Den sover nu på mammas bröst och ligger i min väska när vi är vakna. Men när du är här ska hon ligga hos dig. Då hoppas jag att den bringar dig tur i livet så som jag hoppas att den ger mig nu. Det är så många som längtar efter dig älskade barn. Vi, dina mor och farföräldrar.. Vi hoppas så att du snart är redo att komma till oss. Vi är mer än redo för dig ska du veta. Du är ett enormt efterlängtat barn. Kanske mest efterlängtad av alla…

 Det kan du säga på lekplatsen när du är här, att för mamma och pappa är du allt.

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer inte ihåg vad nätbutiken hette, men den var dansk. Googlar du "babyklister" eller "Fructus Femina", så hittar du flera sidor.



Jag började med dropparna på kvällen efter äggplocket, men har också läst om de som har börjat en vecka innan och senare. Olika är ordet:-)



Lycka till!

2011-11-07 @ 17:29:57
URL: http://ivantanochforvantan.blogspot.com/
Postat av: A

Tänker på dig och älskar tanken på att du bär omkring på en busmus. Fina du, du har tagit dig över alla hinder på din väg sedan du kunde gå. Du kommer att klara det här med. Tänk så mycket vi bråkar med just "tiden" men ibland måste man bara låta den gå sin stilla och ibland allt för sakta gång. Tids nog sitter vi där i lekparken med det lilla underverket :)

2011-11-08 @ 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0