Änglar finns överallt..

.. och jag har fått äran att lära känna en av dom och vara med på hennes och hennes E´s resa.
Idag när allt var skrämmande och stort låg där ett brev på hallmattan. Ett handskrivet underbart brev och en fantastisk gåva.

EVL. Jag kommer aldrig veta hur jag ska tacka dig tillräckligt. Du och E förtjänar så vad som väntar er om dryga 7,5 månader. Jag hoppas att jag en dag får träffa er på riktigt och ge er en riktig kram!!

Tack tack tack för att ni gjort hela min dag.. nä förresten, hela min vecka!!!

//Mrs L

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Åh vad fin du är! Så kul att du gillade den <3

Hoppas den kan ge er lite hopp och tröst.

Kramar!

2011-11-25 @ 10:34:26
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0