Award från Miss S..



Jag har fått en award från Miss S, Det tyckte jag var väldigt kärt! Föresten så är denna fina dam gravid och har alltså nått målet alla vi IVF:are strävar efter. Gå in och gratta henne pronto!

Den ska ges vidare till fem andra bloggare, och jag vill ge vidare den till följande; EVL, Anna, Emma, Orättvisan och BortomLängtan.

Varför började du blogga?

I en manisk hysteri och ett stort behov av att skriva istället för att skrika ut min frustration, rädsla, ilska men också förväntan inför det orättvisa men ändå fantastiska möjlighet. Att skaffa barn, om så i ett provrör..

Vilka bloggar följer du?

Jag följer all fina tjejer jag länkat till. Dessutom följer jag säker 10 IVF tjejer till. Dock lite mer sporadiskt. Sen läser jag ju ”vanliga” bloggar. Typ Gingerbread house (som by the way precis blivit gravid med IVF), House of Philia, Blondinbella och Dani.

Favoritfärger?

Rött. Kort och gott Rött.

Favoritfilm?

Ohh, jag är ingen film tjej. Om jag skulle välja någon skulle jag välja Harry potter. Potter is the shit. Vare sig man är 28 eller 15 som jag var när jag började läsa dessa fantastiskt fantasifulla böcker. Till Fröken S fasa..Men jag är en serietjej. Och varje fredag (nästan) ser jag och älskade F på ett flertal serier. Vampire diaries, grey´s anatomy, big bang theory, the middle.. Följs just nu.

Vilka länder drömmer du om att besöka?

Jag älskar att resa och har haft privilegiet att under långa perioder vistas utomlands med min familj.

Jag skulle vilja tillbaka till Filippinerna som är som Thailand innan alla turister.  Jag gillar storstäder väldigt mycket och trodde inget kunde slå Hong Kong tills jag fick uppleva New York i våras. Dit vill jag gärna flytta en dag!! Jag skulle gärna vilja åka till Australien och Hawaii. Det är ställen jag än inte fått möjlighet att besöka. Brasilien verkar också häftigt. Resa är det bästa man kan göra för pengar.

 

Så finingar!! Detta var mina svar och jag skickar ödmjukas vidare detta till nya tjejer!

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Orättvisan.

Nämen! Tack fina fina du! Vad glad jag blir! :D



<3!

2011-11-25 @ 22:12:42
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0