HJÄLP!!

Hjälp sökes!!

Jag har lite smått panik. Egentligen utan anledning för jag är ju bara på CD 27, det är ju ingen ko på isen än.

MEN jag brukar alltid börja få rosa, bruna flytningar 5 dagar innan mensen, eller det jag kallar mens startar. Och inget inte ens en anstimmelse till missfärg. Tvärt om jag har aldrig haft så fina flytningar.

Vad ska jag göra? Borde jag inte få mens när det är så att jag haft en konstaterad ägglossning? Visst är det så. Mensen kan ju inte hoppa över om ägget inte är befruktat. Och det vet jag att det inte är. Vi missade "mysningen" dessa dagar pga diverse gynbesök. Det måste ju ut liksom...

 Och för uppräkningens skull: CD 27. Ingen mens i sikte så långt ögat kan se. Lite svag smärta i äggsockarna då och då..

Tjejer jag behöver era råd!!

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Finurlan

Sluta stressa... DEN kommer!! :) Ju mer du stressar över att den inte kommit desto längre håller den sig borta.

2011-11-10 @ 16:21:34
Postat av: Emma

Ja, det är jättehärligt. Nej, vi går privat.



Jag tippar också på att din mens är på G. Ibland spelar kroppen en ett spratt bara.



Kram!

2011-11-10 @ 16:25:06
URL: http://ivantanochforvantan.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vi går på IVF-kliniken Öresund. Vi är på det stora hela nöjda.

2011-11-10 @ 18:18:28
URL: http://ivantanochforvantan.blogspot.com/
Postat av: Bortom längtan

Hej och tack för din hälsning inne hos mig! :) Hoppas att din mens kommer snart så att ni kan köra igång. Blir det korta eller långa metoden? Kram

2011-11-11 @ 13:25:44
URL: http://bortomlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0