Vågar man ens tro att det vänder..

Morgonen började med VUL -Igen! Hade någon sagt till mig för ca ett år sen att jag skulle sett insidan av mitt heligaste typ 68 gånger på ett år hade jag förmodligen skrattat! Men nu är det verklighet och jag bryr mig inte längre ett dugg att lägga mig där i en väldigt utmanande position eller springa runt med rumpan bar. Det bekommer mig inte alls! Tycker att sitta och tjoffa in sprutor i magen är mycket obehagligare.

Idag hade det hänt grejer i Mrs L heligaste. Äggblåsorna hade växt till ca 12-13 mm och nu skulle orgalutranen in igen. Dr fantastisk hittade 7 stora äggblåsor på höger sida och 8 stora på vänster sida. Preliminärt äggplock är på måndag. Ska dock dit en gång till på Fredag för att bestämma exakt.

 

Återigen skämtade han om hur speciell jag är. The story of my life.. Fast det är bra. Vem F*N vill vara som alla andra?! (ok ,jag! I alla fall när det kommer till underliv, fertilitet och sånt hade det varit bra att följa normen. Men annars.. Nja! Jag är skeptisk till hela det här att följa mönster när det finns så många outforskade stigar att hitta.)

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: pappa

Min älskade dotter. visst är du speciell.Jag minns speciellt när vi var på Silk Market i Peking. Du talade om för för flickan i ståndet " I know what it cost" Hon tittade storögt på dig och så fick du

dina grejor till det pris du prutat till. Jag tror ingen hade försökt med den grejen. När du var mindre

och gick lucia för farmor så hittade du på en egen text till luciasången. visst är du speciell. Du finner alltid på råd. Vi älskar dig för denna förmåga.

Pappa

2011-11-23 @ 15:21:31
URL: http://inteutanf.blogg.se/
Postat av: Miss S

Åh, vad härligt att det såg bra ut på ul! Hoppas du fått bra besked idag också, och att det blir äp på måndag! Ska hålla tummarna för er!

Kram

2011-11-25 @ 21:38:44
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0