Vem är jag?

Vem jag är:

Jag är ju super anonym här i bloggen. Det är så jag har valt. I början var den anonym för att F inte visste. Visste att denna bloggen fanns. Nu är den nog anonym för det är skönt, det är skönt att inte bli dömt eller bedömt utifrån bilder eller namn. Här får man ta del av mitt liv. Ärligt, rakt och inte inlindat i silkespapper. Den hårda, hemska, tårdrypande, äckliga, fantastiska, underbara, spännande resan som vi gett oss ut på.

 

Men jag tänke ge er en hint om vem jag är:

 

  • Jag är 28 år, blond med isblåögon.
  • Gift sedan 1,5 år tillbaka
  • Bor i Sveriges tredje största stad : Malmö
  • Älskar kläder, särskilt alldeles för dyra och onödiga. För att inte tala om väskor..
  • Är väldigt kulturintresserad även fast det intresset blivit lidande just nu.
  • Reser mycket och älskar andra kulturer.
  • Äventyrslysten och orädd. Jag har bland annat dykt med vithajar..
  • Inget går upp emot god mat. Så är det bara. Jag är en av dom där tjejerna som inte är rädd för att äta grädde och smör.
  • Älskar tv-serier.
  • Gillar inte musik, med undantag för Winnerbäck och Pernilla Andersson.

 

Ger detta er en tydligare bild om vilken filur jag är?

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart som korvspad ;)

Postat av: Orättvisan.

Hohoho, min första tanke är: Hur kan man INTE gilla musik?! Spännande! :D



2011-11-09 @ 20:23:10
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0