5 sanningar om mig...

Jag fick i uppdrag av EttVanligtLiv att fullfölja 5 meningar om mig själv. Här kommer mina analytiska svar på detta.

1. När ingen ser eller hör mig.... Pratar med mig själv och gör konstiga pose-miner i spegeln. Pinsamt faktiskt!

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Mobilen. Min Iphone innehåller mer eller mindre hela mitt liv.

3. Min blogg heter som den gör för att.... När vi fick reda på vårt ”öde” var jag hysterisk. Paralyserad av sorg och oro. Men i detta galna ostabila tillstånd var jag hela tiden klar över att jag aldrig skulle gå igenom detta utan min underbara F. Utan honom så fick det vara, utan honom spelade det ingen roll. Jag har sagt det innan och det tål att sägas igen: Jag vill inte bara ha barn, jag vill ha barn med F. Där av namnet Inte Utan F.

4. Om jag vågade skulle jag…. Jag är ganska duktig på att göra saker som jag egentligen är för feg för. Jag tror att begränsningar sitter i huvudet inte i handlingen. Jag brukar göra det jag vill, ibland går det käpprätt åt helvete och ibland blir det fantastiskt bra. Men jag önskar nu att jag skulle våga vara gladare. Jag önskar att jag vågade tro mer..

5. Om 10 år kommer jag att.... Fortsätta mitt liv med fantastiska F, men vi är betydligt fler i vår familj. Jag hoppas att vi har minst två barn gärna tre om jag får välja. Vi har nog flyttat ut från storstaden till ett lugnare ställe med trädgård. En trädgård som jag förmodligen kommer förbanna när gräset växer sig alldeles för högt. Vi kommer titta tillbaka på år 2011 som en parantes i livet. Ett obetydligt år som gjorde oss ett steg närmre vår dröm om föräldraskap.

 

Nu ber jag följande göra samma lista!

Anna
Mitt Plus

Min längtan till dig (Anna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0