Att drömma sånt man inte vill drömma..

I natt drömde jag att min bästa vän Fröken S var ett totalt psyko. Hon berättade i drömmen att hennes lillebror skulle få barn först, sen hon och hennes kille och sen om några år kanske jag och fina F. Hon riktigt hånade mig i drömmen och jag var arg som ett bi när jag vaknade. Ringde henne i panik för att dubbelkolla att det inte var sant. Det är så märkligt hur sinnet kan spela dig spratt. Jag tycker drömmar är obehagliga och föredrar helst att inte drömma. Drömmer jag något som jag inte gillar kan det förstöra en hel dag för mig.

 

I går var jag så ofantligt trött. Somnade redan vid 22-tiden vilket aldrig händer. Jag undrar vad det beror på? Jag är verkligen aldrig trött och har i perioder i mitt liv klarat mig på väldigt lite sömn. Vaknade till av att F kom in och berättade att vi vunnit fotbollen. En mindre fotbollsintresserad person än mig finns inte. Så jag blev mest irriterad och vände mig om för att återgå till mina märkliga drömmar.

 

Redan onsdag är det också. Veckorna går så fort. Samtidigt som jag tycker det är väldigt skrämmande så tycker jag det är ganska skönt nu. Om en vecka får jag ringa RMC igen och den gången måste dom faktiskt ta mig på allvar och skicka vår remiss. Dom har ju faktiskt väntetid också och i nuläget har jag inga förhoppningar om att få börja denna sidan året.

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Fina du, så himla jobbigt att de strular med remissen. Förstår att det är jättefrustrerande! Var riktigt bestämd när du ringer nästa gång. Ofta går det att trixa och fixa när man är lite irriterad.



Ang drömmar man inte vill ha så känner jg igen mig jättejätteväl. Skitjobbigt men det är skönt att det inte finns någonting bakom dom. Att man kan vakna upp och så är det inte liiika jobbigt som det var i drömmen.



Hoppas du får svar att de snabbar på med remissen och att mötet med föreningen går bra. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

Kramar i massor!

2011-09-07 @ 11:56:17
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0