Barnlängtan föreningen..

För ett tag sen så efterlyste jag tjejer i Skåne för träffar i vårt gemensamma ämne. Barnlöshet.

Jag skrev ett inlägg på ivfbloggar och jag är ganska glad för jag har fått relativt mycket respons. I går fick jag ett mail av en tjej som berättade att Barnlängtan (föreningen) startat en lokalförening och skulle ha öppet hus för eventuella nya medlemmar . Mötet skulle hållas den 12 September. Alltså nästa måndag. Så nu är min fråga till er. Är det någon som är intresserad av att följa med?

Kom igen tjejer. Tillsammans är vi starka och kan ge varandra stöd och tips.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Mrs L,

Det är hemma hos mig och min fru som vi ska ha vårt lilla möte på måndag. Du är så välkommen!

Vi ska nog planera ett större möte i höst för alla som är intresserade av att träffa likasinnade.

Du är välkommen in på min blogg. Vi ses på måndag =)

Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0