kalla det girlpower..

Jag har inte bloggat länge. Men på den korta tiden har jag fått kontakt med fantastiska kvinnor!

Tjejer som helt villkorslöst ger tips, peppar och tröstar när det behövs. Jag hade ingen aning om att en sån värld fanns. Samtidigt som en sån enorm sorg genomsyrar bloggarna finns det en ännu starkare känsla av hopp och vilja. Det är fantastiskt att se att man kan hålla ihop på detta märkliga sätt när man bor i så olika delar av landet. Det är kämparglöd och systerskap på hög nivå. I all bitterhet ger det mig ett leende på läpparna. Vi är många som är anonyma. Anonymiteten ger oss en chans att sörja offentligt utan att bli avslöjade av våra nära och kära. Idag skickade jag iväg ett ”presentationsmail” till en tjej jag länge läst. Och jag säger bara: Ettvanligtliv, du räddade min dag!

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Åh vad gullig du är. Tycker att du räddade min dag!

Håller som vanligt med om vartenda ord du skriver ;)

Kramar!

2011-09-15 @ 21:08:16
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0