TGIF och flodhästar..

Fredag igen. Efter en tämligen sömnlös natt känner jag mig allt annat än på topp idag.

Kvällen bjuder på tjejmiddag –igen!

Fick reda på igår att hennes svägerska kommer och hon är gravid. Jag bröt ihop totalt i bilen hem från mamma och pappa. Usch va jobbigt! Hon berättar vitt och brett att det tog på första försöket. Övervägde definitivt att strunta i middagen och skylla på migrän, men sen ångrade jag mig av det enkla skälet att jag är faktiskt bättre än så.

Då kommer nästa problem. Vad i helskotta ska man ha på sig? Mensen gör att jag känner mig som en flodhäst och det i min mening galna viktökningen pga hormonerna får mig väl inte mig att känna mig som Heidi Klum precis. Dessutom hatar jag numera att träffa nya människor på sådana här tillställningar. Tänk om folk faktiskt tror att jag brukar se ut så här?! Det får nog bli något svart. Svart är ju trots allt ganska förlåtande.

 

Det jag mest ser fram emot är att F kommer hem. Så när jag traska hemåt i natten vet jag att han finns hemma och väntar på mig. Förmodligen väldigt trött efter intensiva jobb dagar och resan. Men till trots: Hemma hos oss igen!!

 

Trevlig helg!!

 

//Mrs L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0