The secret is out..

Igår träffade jag barnläntan tjejerna. Vilka fina tjejer!! Jag som var så nervös innan gick in i fel lägenhet, var dyngsur av allt regn och såg bokstavligen ut som något katten släpat in när kan väl kom fram. Men det blev väldigt naturligt och tjejerna var fantastiskt välkomnande! Vi pratade om allt möjligt i nästan 4 timmar. Det kändes otroligt befriande att prata med människor som förstår. Detta är verkligen något jag vill engagera mig i, och jag som närmast kommit ett engagemang i mellandagsrean anser själv att detta är väldigt stort :-). Men det känns rätt i hjärtat och då är det oftast det.

Jag berättade för tjejerna att jag inte berättat för fina F om min blogg. I bilen hem satt jag och tänkte att han och´jag delar ju allt. Varför ska jag hålla detta hemligt för honom? Så jag ringde från bilen och gav honom adressen och bad honom läsa. Det var ganska nervöst att gå igenom dörren hemma sen. Jag var rädd att han var arg eller besviken att jag undanhållt detta för honom. Men han förstod. Så klart.. Han är ju fantastiska F.

Fortfarande brun sörja. Idag ringer jag Dr B. Det kan fan inte vara så här! Jag vill han mens så jag kan börja äta pergo igen.

Mrs L

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var starkt gjort av dig. Mina tankar är hos dig. I lördags drabbades jag av en väldigt oväntad och stark barnlängtan och jag vet inte om det var min egen eller din längtan jag genomsyrades av.. Du är stark. Och alldeles underbar.

2011-09-13 @ 09:52:45
Postat av: ettvanligtliv

Vad kul att läsa att mötet var så givande. Det är så viktigt att hitta och samla människor omkring sig som förstår och kan trösta på rätt sätt. Otroligt bra också att du berättade för F om bloggen. Du kommer nog att märka att även han kommer att bli hjälpt av den, trots att han kanske inte kommer att vara lika engagerad som du.



Hoppas mensen kommer igång på riktigt så att du får sätta igång. Det är ett helvete att bara vänta.

Kramar!

2011-09-13 @ 10:18:09
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Det var så trevligt att träffa dig också.

Jag kommer gärna in och tar en fika på ett fik och bara snacka och lyssna lite.

Känner du för det?

Kram Anna

Postat av: Mrs L

Anna: det vill jag jätte gärna!! Stor kram

2011-09-13 @ 18:03:07
URL: http://inteutanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0