Torsdagstankar och Yogahysteri..

En torsdag har snart gått mot sitt slut. Jag har så mycket att göra om dagarna och ändå händer ingenting. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på så många tjejmiddagar som under Augusti/September. Dom har verkligen avlöst varann. I helgen är det dina Fröken S tur. Nästa helg packar vi alla in oss i bilen för att inta Storstaden. Underbara A fyller år och det ska självklart firas även om man bor 60 mil bort. Det blir dock en enorm snabbvisit eftersom om jag räknat rätt vi är mitt uppe i ägglossningsperiod då. Och jag vill inte missa en dags mys pga av detta. Vi ska sova på Frökens S brors soffa så något mys där är föga aktuellt. Tror inte alls det hade uppskattats.

 

Ikväll går jag på Power Yoga. Det ska bli jätte skönt och det är verkligen min grej. Väldigt otippat men jag blir lugn och harmonisk. Varje gång tjejen säger fokusera på ditt mål tänker jag på en bebis eller en stor rund mage. Jag har alltid trott väldigt på hjärnans kraft och mycket därför hatar jag att jag är så satans pessimistisk i allt. Jag vill lära mig tänka mig stark. Kan man det? Det ska i alla fall bli väldigt skönt att ”sträcka ut”. Det absolut bästa är dock att när jag kommer hem efteråt är älskade finaste F hemma. Vilket betyder att ordningen i vårt hem är återställt.

 

//Mrs L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0