Välkommen helgen.. Du kunde inte kommit en minut för tidigt!

Fredag. Min i särklass bästa dag i veckan. Helgen har inte börjar men man känner liksom helg feeling.

Denna helgen ska bli väldigt trevlig. I kväll ska jag och älskade F ha myskväll. Godis, onepiece, ryggbiff och film.. Vilka Svenssons vi är ibland. Det får man vara ibland inget fel med det. Vi har varken Volvo, Villa, Vovve eller barn för den delen så då är det ok att köra fredagsmys istället för after work ibland. Dock hade jag gärna bytt after worken vilken dag som helst bara ett barn fanns med i bilden. Vilken dag som helst!!

I morgon kommer fina vänner på middag. Jag älskar att anordna middagar och stå i en evighet att laga mat. Det är mysigt. Tror jag ska ta mig ett glas vin eller två.

Söndagen ska spenderas med Fröken S och en gammal vän från förr. Hon är bra den där från förr. Vi hade ett uppehåll i ca 10 år men nu verkar det som vi har strukit ett streck över gamla synder och börjat om. Det är bra. Omstarter är nyttigt ibland.

 

Varje helg i hela september är uppbokade med saker. Roliga saker varje helg. Precis vad jag behöver!!

 

Sen har jag och älskade F bestämt oss för att göra om hemma. Ett projekt som kan sysselsätta när hösten kommer. Vinkällare ska byggas och golv ska slipas. Sen ska vi ha vinkällarfest för alla vänner. Jag hoppas dock att jag inte kommer dricka vin då av naturliga orsaker.

 

//En halvsliten helgtörstande Mrs L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0