Hur trött kan man vara?

Jag är så fruktansvärt trött, hela tiden.. kulmen var nog när jag insåg att jag SOMNAT på toaletten på jobbet. Vi har automatiska ljus och jag vaknade abrupt av att ljuset släcktes. Jag sover när jag kommer hem och det första jag tänker när jag vaknar är att om 9 timmar så får jag sova igen.

Detta kan ju tyckas normalt när man är gravid, men för mig som snittar max 5 timmars sömn per dygn i vanliga fall tycker detta är tämligen märkligt. Jag har inte orkat göra något på flera veckor.

 

I kväll ska jag i alla fall ta mig i kragen och gå ut och äta med Fröken S. Får väl se om jag somnar innan desserten.

 

I morgon går vi in i vecka 7+0 alltså vecka 8. Skönt. Ju närmre vecka 12 kommer desto gladare kommer jag vara.

 

//Mrs L


Kommentarer
Postat av: Fröken A

Du har lämnat en stormig tid bakom dig och nu behöver kroppen återhämtning. Säkert därför du är extra trött. Men jag känner med dig, tanken att längta till sovdax i samma stund klockan ringer är alldeles för frekvent vintertid.

2012-01-05 @ 09:50:21
Postat av: ettvanligtliv

:) Jag har fått lägga mig raklång på golvet inne på toaletten en dag på jobbet. Det hör till. Man har ju varit med om så mycket innan graviditeten också. Inte konstigt att kroppen har mycket att ta igen. Det blir bättre efter några veckor. Är i vecka 14 nu och det är inte lika jobbigt med tröttheten längre. Sover iaf bättre på natten.



Kram!

2012-01-05 @ 22:33:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: pappa

Min älskade dotter. Det fanns en tid i ditt liv då du snittade 1 timme. Du och jag har sett många soluppgångar. Du hade huvudet i min hand och ben och armar hängde ned. I blöjan small det hela tiden.

Kanske är det lite av den tiden du tar igen nu. Jag tor på att i det långa loppet jämnar allting ut sig.

Jag är så lycklig för att du är gravid.

älskar dig

2012-01-09 @ 09:48:37
URL: http://inteutanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0