Paus en stund..

Jag kommer nog inte uppdatera innan fredagens RUL. Jag är nämligen så nervös att jag fullständigt brutit ihop. Känner inte igen mig själv alls. I går grät jag i F´s famn i två timmar. Anledning? Att han skulle på konferens och skulle sova borta hela veckan. Jag vill inte lämnas ensam med mina tankar just nu.

Tankarna snurrar så fort i huvudet och jag är livrädd att jag inte känner Bubblan. Det var en vecka sen jag kände något alls. Jag vet ju att Bubblan lever då vi lyssnade på hjärtat hos barnmorskan. Men jag har helt sjuka teorier varför h*n inte sparkar.
Jag har aldrig varit så vättskrämd att något ska vara fel. Jag vill inte tänka så men tankarna kommer hela tiden.

Så just nu tar jag paus i några dagar.



//Mrs L


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Du behöver inte oroa dig vännen. När vi var hos BM sit i vecka 24 såg hon förvånad ut när vi sa att vi kände av Pyret mycket nu. Det är såå olika. Det är inget som säger att du ska känna Bubblan alls redan nu. Innan vecka 24 kunde det gå låååångt tid mellan de gånger jag kände något. Första gången E fick känna lite lite krävdes det att jag låg upp och ner ihopkurad som en ostkrok i soffan.



Bubblan har så mycket plats än. Helt normalt att inte känna något. Försök att inte oroa dig <3

Kramar! Hoppas Fredagen kommer pronto! (ps. vilken bra dag att ha RUL på, du som älskar Fredagar)

2012-03-26 @ 16:20:34
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken solstråle

det är ingen fara!!! Kände inget förrän v.23 och som sagt är det så olika så det är ingen idé att jämföra!

Men jag vet hur det känns, bra med paus om du känner för det, jag tänker på dig!!!



kramar

2012-03-26 @ 19:26:12
URL: http://www.solensstralar.blogspot.com
Postat av: Josefin

Skickar en styrkekram, du ska se att allt kommer bli bra! <3

2012-03-27 @ 10:52:49
Postat av: Lollo

Stor kram!

2012-03-28 @ 22:24:31
Postat av: Anonym

Tänker på dig idag. SKickar massor av positiva tankar och kärlek. <3

2012-03-30 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0