Varför?!

Sitter på RMC och väntar på att ta blodprov. Ett blodprov som kommer säga att jag inte är gravid. Så förnedrande. Varför funkade det inte? Embryot var tipp topp och jag med. Just nu känns allt fruktansvärt. Till råga på allt så kommer "nästa försök" spolieras av julstängt på RMC. 
Och nej, det blir inte lättare för att man redan har ett barn. Hon förtjänar att bli syster. Jag vi förtjänar att bli föräldrar igen. Så är det bara. Och det kommer vi med all säkerhet bli någongång. Men inte nu och inte med detta embryot..

Nu är det dags att slicka sina sår, och än en gång rusta om och ge sig ut i kamp. Kampen ska vinnas, men hur många slag som kommer förloras innan, har jag ingen aning om.

Ofrivillig barnlöshet V.S oss

1-0

Kommentarer
Postat av: Mamma till Andrea💗

Du är bara för bäst 💗

Jag håller tummar & tår för att blodprovet kanske ändå visar att du är gravid . Och om inte så hoppas jag på nästa gång💗

Stor kram

2013-11-18 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0