Oct. 05, 2013

Vi är påväg på Spa. I en perfekt värld skulle jag njuta av tanken. Nu är mitt sinne någon helt annan stans. Lilla A sover hos gudmor. Hon har det så roligt. Och mitt hjärta värker av saknad.
5 dagen med prygnon. Jag är illamående till den grad att jag nästan trodde jag var gravid. Om jag ändå vetat bättre. UL är på tisdag, vet att slemhinnan är för tunn. Jag har ju nyss börjat blöda ordentligt. Jag önskar så att detta går vägen. Det liksom måste.

Och så den här förbannade känslan av otacksamhet. Jag är inte otacksam. Jag tackar högre makter varje dag. Men vi vill ju ge henne ett syskon. Vi vill bli fyra. Hon förtjänar det vår lilla A.

Hon förtjänar ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0